logo

Načítavam, moment...

Kvapavka?


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dobry den pan doktor, mam 19r a chcem sa spytat. Mal som prilezitostny sex s dievcatom, s ktorym uz nie som v kontakte. Niecim som sa nakazil, po cca 3 dnoch som zacal citit slabe palenie pri moceni a zacal som mat vytok z penisu, najskor priehladny ako voda, neskor bledol az bol na 4-5 den svetlozlty. Siel som k obvodnej lekarke, dala mi antibiotika - Nolicin. Po niekolkych dnoch to uplne zmizlo, douzival som Nilicin 2xdenne /10dní.....vsetko ok a po par dnoch sa to vratilo. Je to kvapavka? ako dlho sa zvycajne lieci? stacia jedny antibiotika? pil som aj urologicky caj nakolko som mal zapal v moci, moze to mat nasledky? vymenit antibiotika alebo pouzit este raz tie iste? co odporucate?velmi ma to trapi.dakujem za odpoved
mínus Reagovať | 35 zufalec (Anonymný používaťeľ)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 


Dobrý večer, skôr si myslím že to budú chlamýdie alebo ureaplazmy, mali by ste absolvovať vyšetrenie - výter močovej rúry a cielene - podľa výsledku sa nasadí liečba. Pekný večer.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho