logo

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

penivy moc


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dobrý deň, môj priateľ má približne týždeň problémy s močením, bolesť necíti žiadnu, ale problém je v tom, že moč pení, vytvára sa hustá biela pena, na lekárskom vyšetrení u všeobecnej lekárky lekárka podľa vzorky moču zistila prítomnosť bielkovín a krvi v moči, žiadne iné vyšetrenie vykonané nebolo, dostal predpis na antibiotiká Ciprofloxacín Sandoz - dávkovanie každých 12 hodín v priebehu týždňa. Príčina penenia zistená nebola, lekárka povedala, že je to zrejme zápal, hoci potvrdené to nebolo. Čítala som však, že tieto antibiotiká sú účinné len na niektoré typy baktérií a čo sa týka toho, pre koho sú určené, priateľ medzi to veľmi nezapadal, v minulosti neprekonal žiadne vážne zdravotné problémy a tak sa chcem spýtať, či si myslíte, že výber lieku bol správny. Bolo vôbec vyšetrenie dostatočné? Čítala som aj, že bielkoviny a krv v moči môžu signalizovať ochorenie obličiek alebo pečene a daný liek má medzi vedľajšími účinkami zlyhanie pečene a obličiek, chcem sa teda spýtať, či to nie je nebezpečné. Momentálne berie priateľ predpísané antibiotiká 2 dni, zatiaľ žiadne zlepšenie nenastalo, len ho začali páliť oči, má ich začervenané a ešte pred tým, ako začal brať lieky sa mu objavil na nohe ekzém, nemôže to nejako súvisieť s daným zdravotným problémom? Pre úplnosť, priateľ mimo spomínaných antibiotík berie kapsuly Linex a pije urologický čaj. Chcem sa ešte spýtať, nemal by niečo takéto riešiť nefrológ? Môžete mi prosím povedať možnú diagnózu? Ďakujem za odpoveď,
Jaslovská
mínus Reagovať | 35 janka (Anonymný používaťeľ)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho