SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Posilňujte si imunitu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Výborné zamyslenie,

no chabé odporúčania.
Ak si uvedomíme, že u každého jedinca sú jeho baktérie jedinečné, tak zistíme, že skutočný profit znich bude mať naša imunita iba z tých probiotík, ktoré sa vyvinú v nás. Pre tieto probiotiká je náš organizmus domácím prostredím. Preto probiotiká dodané potravou majú iba funkciu akého si sadiva. Skutočnú imunitu vytvoria až tie, ktoré sa vyvinú z tohto(?) sadiva.
Tri štyri kmene sú iba kvapkou v mori. Náš organizmus obsahuje viac ako 600 kmeňov, ktoré tvoria bakteriálnu (a nie iba tú) ochranu nášho organizmu. Niektoré kmene sa vyskytujú vo väčšom, iné v menšom množstve. Ale i tie menej početné nie sú zanedbateľné, lebo s tými viac početnými synergicky zvyšujú celkovú účinnosť probiotík. Dostatočným počtom kmeňov probiotík sa dokážeme zásobiť iba výrobkami, ktoré prešli mliečnym kvasením (kyslá kapusta, kvašáky, burčiak a pod.) alebo nepasterizovaným mliekom a produktami z neho, napr. bryndza. Ľudia z nevyoperovaným slepím črevom, probiotiká nemusia dopĺňať často, ale môžu i dennne.
Ďaľším nedostatkom rád je neupozornenie na fakt, že probiotiká (aj tie dodané) na dokážu možiť a prosperovať iba v prebiotiku. Prebiotikum je vláknina. Bez nej môžeme probiotiká užívať i koxárskou lopatou, neprivodíme si žiadny pozitívny účinok.
 

Presne

Presne tak, imunita je oveľa komplexnejšia, na posilnenie toho potrebuje človek oveľa viac. Ja mám n aimunitu ALKALIO, ktoré zabezpečuje denný príjem potrebných látok.
 


Najčítanejšie na SME Primár