SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Oslo sa pripravuje na netradičnú kampaň o bezpečnom sexe

Oslo 21. júna (TASR) - Nórska firma RFSU, ktorá vyrába kondómy a tiež pôsobí ako národná asociácia pre informácie o sexuálnom chovaní, iniciovala letnú ...

Oslo 21. júna (TASR) - Nórska firma RFSU, ktorá vyrába kondómy a tiež pôsobí ako národná asociácia pre informácie o sexuálnom chovaní, iniciovala letnú kampaň za bezpečný sex s cieľom vyvolať pozornosť a diskusie. Skupina nalieha na páry, aby si užívali sexuálnych radovánok pod holým nebom a spolu s tým ponúka sprievodcu po možných miestach vhodných na intímne letné schôdzky.

Motto kampane Objav perly Oslo zobrazuje známe turistické miesta akými sú palác, parlament a park Vigeland veľkými bielymi šípkami na fotkách, ktoré upozorňujú na možné miesta pre šantenie v tráve.

Skryť Vypnúť reklamu

Manažér RFSU Tone-Berit Lintho je presvedčený, že humor kampane zaberie, ale je pripravený aj na tých, ktorí dostanú šok pri pohľade na schody paláca alebo parlamentný trávnik propagovaný ako miesto na sex pod holým nebom.

"Sex je niečo skvelé a možno najlepší je pod holým nebom. Kampaň si humorne pohráva s touto témou, pričom pripomína používanie kondómu," pripomína Lintho.

"Domnievam sa, že politici rozpoznajú humor v kampani. Vieme, že mladí ľudia sa milujú a odmietajú moralizujúce napomenutia. Myslíme si, že je ľahšie urobiť to s humorom a sarkazmom. Cieľom je, aby si Nóri zvykli na používanie kondómov. Máme štatisticky najnižšie používanie kondómov v škandinávskych krajinách," povedal Lintho.

Myšlienka kampane zatiaľ neviedla k žiadnemu poklesku, hoci polícia varuje, že kampaň môžu ľudia pochopiť doslova a upozorňuje, že je nelegálne robiť to verejne na každom z vybratých miest kampane.

Skryť Vypnúť reklamu

Firma RFSU síce profituje z predaja kondómov, všetok zisk však vynakladá na informačné programy o sexe a partnerských vzťahoch. Počas leta budú dodávkové autá s kondómami RFSU hliadkovať na miestach, ktoré navštevujú mladí ľudia s heslom "Potrebuješ kondóm? Zavolaj toto číslo." A jeden telefonát privolá k dychtivému páru vodiča s naliehavou dodávkou.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Primár

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 928
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 223
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 13 960
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 450
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 002
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 948
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 384
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 264
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 121
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 000
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

13 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

3 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan