SME

Na pohlavie svojho dieťaťa je zvedavých 75 percent budúcich mamičiek

New York 30. júna (TASR) - Niekoľko obchodov na Manhattane, ktoré sa špecializujú na predaj výbavičky pre novorodencov, prišlo na to, ako vyhovieť budúcim ...

New York 30. júna (TASR) - Niekoľko obchodov na Manhattane, ktoré sa špecializujú na predaj výbavičky pre novorodencov, prišlo na to, ako vyhovieť budúcim rodičom, ktorí nemajú záujem dozvedieť sa vopred pohlavie svojho budúceho potomka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po vyšetrení ultrazvukom napíše lekár príslušnú informáciu na kartičku a budúca mamička si dokument, bez toho, aby ho prečítala dá do obálky, zalepí a odnesie do obchodu. Obchod pripraví všetko potrebné buď v modrej - pre chlapčeka, alebo v ružovej, pokiaľ má prísť na svet dievčatko. Po narodení malého občianka, ktoré oznámi otecko alebo mamička rovno z nemocnice, dodá obchod všetko potrebné. Situácia sa podstatne zjednoduší, pokiaľ si budúci rodičia želajú mať dieťatko oblečené napríklad v bielom alebo vo svetlozelenom.

SkryťVypnúť reklamu

Gynekologička Maryann Huhnová-Wernerová z Westfieldu, štát New Yersey tvrdí, že na pohlavie svojho budúceho dieťaťa je zvedavých 75 percent mamičiek. "Chcú to napríklad vedieť kvôli tomu, akou farbou majú nechať vymaľovať detskú izbu." Pocity sklamania môže priniesť informácia z ultrazvuku matkám, ktoré už majú doma dvoch-troch chlapcov a túžia po dievčatku - alebo naopak. Najľahostajnejšie voči pohlaviu budúceho dieťaťa sú ženy, ktoré už nie sú najmladšie. Pokiaľ uprednostnia kariéru a pre dieťa sa rozhodnú vo vyššom veku, želajú si len jedno - aby ich synček alebo dcérka prišli na svet zdravé, povedala dr. Wernerová pre nemeckú agentúru DPA.

3 jč

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Primár

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 375
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 059
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 169
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 643
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 398
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 124
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 820
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 316
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu