SME

Slováci chcú byť vitálni ako iné národy

Slováci a Česi chcú byť vitálni rovnako ako iné národy. Vyplýva to z celosvetového prieskumu spoločnosti Unilever, ktorý naznačil šesť základných oblastí životného štýlu. Ľudia podľa nich chcú predovšetkým lepšie vyzerať, zažívať každodennú pohodu, ...

Niektoré rodiny považujú športové aktivity za nevyhnutnú súčasť svojho životného štýlu. ILUSTRAČNÉ FOTO SME - PAVOL FUNTÁLNiektoré rodiny považujú športové aktivity za nevyhnutnú súčasť svojho životného štýlu. ILUSTRAČNÉ FOTO SME - PAVOL FUNTÁL

Slováci a Česi chcú byť vitálni rovnako ako iné národy. Vyplýva to z celosvetového prieskumu spoločnosti Unilever, ktorý naznačil šesť základných oblastí životného štýlu. Ľudia podľa nich chcú predovšetkým lepšie vyzerať, zažívať každodennú pohodu, viac zvládnuť, dávať svojim deťom to najlepšie, žiť v čistote a byť večne zdraví.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Základným predpokladom vitality je podľa nich zdravé, racionálne stravovanie. Zdravú stravu si s vitalitou spája 90 percent slovenských a českých spotrebiteľov. Viac ako 60 percent respondentov potvrdilo, že občas pociťuje nedostatok životnej vitality. Prieskum na reprezentatívnej vzorke populácie zistil, že v rámci aktívnej vekovej kategórie medzi 14. a 70. rokom života sa minimálne raz za dva týždne Slováci a Česi venujú napríklad cyklistike (44 percent), posedeniu s priateľmi (41 percent), tímovému športu (11 percent), fitnes aktivitám (11 percent) alebo návšteve kina (9 percent).

SkryťVypnúť reklamu

Najvýraznejším vitálnym zážitkom je pre mnohých narodenie dieťaťa alebo adrenalínový okamih spojený so športom. Iní naopak dávajú prednosť každodennému pocitu radosti zo života alebo relaxačnému kúpeľu. Pre mnohých je to napríklad stretnutie s vitálnym človekom. Môže ísť o stretnutie so starým človekom, ktorý hýri životným optimizmom. (sita)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Primár

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 450
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 232
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 130
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 826
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 463
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 160
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 923
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 161
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu