SME
Piatok, 1. júl, 2022 | Meniny má Diana

Čo je to Značka?

Projekt Značka vznikol v roku 2000 ako výskumný projekt Inštitútu Vysokej školy výtvarných umení v Bratislave pre všetky oblasti dizajnu a priemyslu. Jeho hlavným cieľom je komunikácia medzi dizajnérmi a výrobnými podnikmi a podpora vzniku nových produkto

v. Prezentuje profesionálny dizajn a kladie dôraz na výchovu dizajnéra v praxi. Tradíciu kultúry v priemysle nechápe iba ako potrebu priemyslených výrobkov, ale aj ako potrebu identity firmy. Podporuje výlučne domácu produkciu a vývoj domácej značky. Študenti a pedagógovia nadviazali postupne kontakty s okruhom firiem, ktoré boli ochotné obetovať projektu čas a peniaze. Zmysel ich spolupráce spočíva vo výmene informácií, technologických poznatkov a nových tvorivých postupov. Vďaka tomu sa mnohé dizajnérske návrhy zrealizovali a dostali do výroby a dlhodobé partnerstvo medzi študentmi a firmami sa tým osvedčilo. Projekt Značka sa usiluje udržiavať legitímny vzťah umeleckej a úžitkovej funkcie dizajnu a vychovať kompletne vzdelaného profesionála v tejto oblasti. (ea)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Primár

Inzercia - Tlačové správy

  1. V slovenskom Atose sa pracuje skvelo. Potvrdil to aj prieskum
  2. Na čo nezabudnúť, ak plánujete na leto malé i väčšie výlety
  3. Program ENTER vychováva novú digitálnu generáciu Slovenska
  4. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny. Adepti sú jasní
  5. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  6. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  7. Na pošte si s Fumbi kúpite kryptomeny už aj za hotovosť
  8. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  2. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  3. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  4. Na pošte si s Fumbi kúpite kryptomeny už aj za hotovosť
  5. V uliciach Košíc vyzbierali dobrovoľníci 26 ton odpadu
  6. Výlety na mieru pre celú rodinu
  7. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  8. WOOD & Company predstavuje po 30 rokoch novú vizuálnu identitu
  1. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 604
  2. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 308
  3. Djerba: odlišná príchuť dovolenky v Tunisku 8 153
  4. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 7 342
  5. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 3 787
  6. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 3 585
  7. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu 3 535
  8. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME 3 172
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu